17. prosince 2020

Adventní

...procházka a výzdoba u nás


Konečně to máme vpředu u domu vydlážděné a mohla jsem si adventně vyzdobit vchod. Jedličce jsem už na jaře pořídila brášku stříbrného smrčka. Hned jsem věděla, že bude mít místo na schodech u dveří, a snažila jsem se, aby nejvíce poutal oči, což se snad povedlo. Nejdřív ovšem pár obrázků z Choltic. Takto slunečné dny bývají poslední dobou spíš výjimečně, musela jsem si dát alespoň kolečko kolem zámku. A vyplatilo se. Na zemi na mě počkala poslední větvička jmelí, úplně obsypaná bílými kuličkami. Děkuji. ♥













Mějte krásný advent!
Motýlek Dý


4 komentáře:

  1. Máte krásný venkovní stromeček.

    OdpovědětVymazat
  2. Dý, máš moc hezky nazdobený vstup do domu, musí být radost kolem vás procházet.
    Děkuji i za park a zámek, už jsem tam dlouho nebyla.
    Přeji hezký adventní den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká výzdoba! Procházka kolem zámku musela být moc prima!
    Pěkné dny, Dý !
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥