28. září 2018

Voňavý věneček

... z dobromysli.




18 komentářů:

  1. Krásný a hlavně musí být úžasně voňavý!!
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voněl úžasně, ale jak seschnul, vůně zmizela. Kdybych ho promnula mezi prsty, tak by se asi uvolnila, ale nebudu riskovat, že mi lístečky opadají. :-)
      Měj krásné dny, Álo, pa!

      Vymazat
  2. Dý, je nádherný! Úplně tu vůni cítím!
    Měj hezkou neděli! Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Něžná krása milá Dý.
    Posílám pozdrav a měj se moc krásně.Z🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Zdeničko. :-)
      Také tě zdravím! Přeji hezké dny, pa.

      Vymazat
  4. Dý, zajímavý nápad, věneček vypadá moc hezky a určitě bude i krásně vonět.
    Přeji příjemné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, takové bylinkové věnečky občas vídám na internetu a vždycky se mi strašně moc líbí. Jen se mi nedostávalo těch bylinek. Letos se mi ale zbláznila dobromysl, takže... :-)
      Měj krásné dny! Pa.

      Vymazat
  5. Takový lehoučký, jemňoučký dotyk voňavého, má to skvělou atmosféru a přitom jsi toho moc nepotřebovala ...

    OdpovědětVymazat
  6. Dý, krásný a taky určitě voňavý věneček! A máš na blogu moc hezké úvodní fotky :) Přeji pěkné podzimní dny, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Majunko. :-) Úvodní fotky jsou samozřejmě z internetu, já bych takové pěkné nepořídila...
      Přeji hezké dny, pa.

      Vymazat
  7. Je moc hezký, takový jednoduchý a při tom zdobný a určitě voňavý.
    Měj hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Připomněla jsi mi věneček z mateřídoušky, takové co dodnes někde nosí družičky při svátku Božího těla.
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mateřídouška, dobrý nápad. :-) Já církevní svátky neznám, děkuji za info. A taky za návštěvu. Pa.

      Vymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥