1. ledna 2020

Kráska za oknem


Dobrý den všem!

Myslím naši jedličku. Nevěřila bych, kolik radosti by mi na Vánoce mohl přinést živý stromek. Živý, ne řezaný. Mám z toho o to lepší pocit, že to nebudou její poslední Vánoce. Tedy snad... Bohužel jsem taková pěstitelka, u které přežijí jen ty nejsilnější kousky.



Samozřejmě jsem si ušila srdíčka i na stromek. Ty s knoflíkem se mi nejdřív vůbec nelíbily a chtěla jsem je věnovat. Teď lituji, že jsem si těch puntíkatých knoflíků koupila tak málo.




Tyhle vločky jsou jen rezavé kousky plechu, ale prostě jsem je musela mít. :-) :-) :-)



Mikeš je u všeho.





A takhle nám to za oknem svítí po večerech, ale už moc dlouho nebude. Necháváme stromek i světýlka do tří králů. Letos to tak rychle utíká...

Tak ještě jednou jen to nejlepší v novém roce.
Motýlek Dý

5 komentářů:

  1. Krásny stromček i ozdoby, tak nech Ti ešte dlho robí radosť :-)
    V Novom roku Ti prajem všetko naj, hlavne veľa zdravia, spokojnosti a radosti!
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké to máš. Taky na Tři krále vánoční zdobení odstraňuji, dělávali jsme to tak doma, přenesla jsem si to i do své domácnosti.
    Přeji v novém roce jen všechno dobré!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Máte krásný stromek. A držím palce, ať hezky roste dál. A krásný nový rok

    OdpovědětVymazat
  4. Jedlička v košíku je opravdu hezká. My máme také jedličku, řezanou. O víkendu ji odzdobím, ale moc se mi do toho nechce. Také mám pocit, že letos Vánoce nějak rychle utekly. Klidně bych si je o čtrnáct dní ještě prodloužila. ;-)
    Přeji pěkné s krásným výhledem z okna. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jedlička je krásná! Taky jsem letos na plantáži koukala po jedličce v květináči, ale bylo mi vysvětleno, že kořenový bal není úplný a jedlička velmi choulostivá na přesazování, a že ve většině případů stejně nepřežije a tak jsem zase sáhla po řezané, ale je tak krásná, že určitě letos stromeček budeme mít déle.
    Přeji šťastný nový rok.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥