23. prosince 2020

pf 2021

Ráda bych všem popřála klidné a radostné Vánoce a o mnoho lepší rok, který je před námi. Nejen Vám, kteří tu občas něco čtete a prohlížíte, ale i vašim blízkým a rodinám.

Ač se mi píseň Johna Lennona Happy Xmas (War Is Over) nikdy moc nelíbila, na její slova jsem si nyní vzpomněla.

"A very Merry Christmas
And a happy New Year
Let's hope it's a good one
Without any fear."

Beze strachu. Přála bych si, abychom se už nemuseli strachovat o naše nejstarší, rodiče nebo prarodiče, a do nového roku vkročili beze strachu z onoho onemocnění, kterého se celá planeta nemůže zbavit. Na mě to dopadá víc, než bych si myslela, a nějak víc teď před Vánoci, tak mi tu toto malé postesknutí promiňte.

A ještě z jiného soudku, stihli jste v televizi Louskáčka? :-) Pokud ne, vřele vám doporučuji skouknout záznam živého představení na YouTube kanálu Baletu Národního divadla nebo na iVysílání České televize. Byla to nádhera. Ale pozor, jen do 27. prosince.

Krásné svátky.
Motýlek Dý


4 komentáře:

  1. Dý, i tobě a tvým blízkým přeji krásné a šťastné Vánoce. A příští rok, ať je o něco lepší, než ten letošní. Tvé obavy chápu, mam to taky tak :(
    Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Pohodové svátky tobě i celé rodině. Děkuji za upozornění na Louskáčka. Prošvihla jsem ho a určitě se na něj podívám.

    OdpovědětVymazat
  3. Dý, i ty měj krásné vánoční dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné svátky i tobě.
    (A to přáníčko je moc hezké)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥