6. prosince 2020

Takhle jednou pod terasou



Ten kocour je prostě u všeho... Mikeš: "Co to děláš?" Já: "Fotím skalník."




Mikeš: "Aha... Tak já budu koukat." Já: "Tak jo, ale nedrkej." Samozřejmě, že drkal. Lezl po mně a předl, jako by mě týden neviděl. Co by pro granule neudělal.




Když zpod mraků vyleze sluníčko, jako by ani nebyl advent, natož aby se blížila zima. Neuvěřitelná změna. Ale skalník hlásí, jaké je období. V tuhle roční dobu, kdy má kromě bobulek červené i listy, je nejkrásnější.

Motýlek Dý

2 komentáře:

  1. Taky mám na zahradě skalník, ale letos není tak krásný jako stůj. Trošku jsem ho usměrnila a nekvetl tak moc, jako jiné roky. Mikeš je krásný kocourek. U nás to venku taky vypadá spíš na příchod jara, než advent. Pohodový advent.

    OdpovědětVymazat
  2. Skalník je krásně dekorativní a Mikeš je fešák :)
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥