10. srpna 2018

Bagrovali jsme






...tedy manžel a já ho zpovzdálí psychicky podporovala (a doufala, že se mi s tím strojem nepřevrátí). Ale šlo mu to náramně. Holt, co se v mládí naučíš... :-) Teď, když už je hotovo, mě docela mrzí, že jsem si to ani nezkusila.







Kopnout do země u nás na zahradě je prostě za trest. Než vůbec udělám jámičku na novou rostlinku... A ještě když je sucho a vedro. Bagřík nám práci strašně moc ulehčil. Jsem ráda, že si s tím manžel takhle poradil.

Moc děkuji. ♥



A pak jsme mohli začít skládat nový záhonek. :-) Ale ten vám ukážu až někdy příště. Ještě je potřeba dorovnat zem okolo něj, a to nám jen s lopatou chvíli potrvá.

Zatím vám přeji krásný víkend, a pokud u vás prší tak vydatně, jako teď u nás, pořádně si to užijte!

Vaše Dý

10 komentářů:

  1. Dý, manžel je šikovný, rozhodně to je velká časová úspora, o dřině nemluvě!
    Tak ať to hezky roste!
    Pohodový víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda je, Helčo. Bez bagru bych kutala ještě dnes.
      Díky. :-)
      Měj se fajn, pa.

      Vymazat
  2. Tak to bude paráda 😊 A jaké budou záhonky? Okrasné nebo užitkové? Asi oboje, viď?
    Tak ať se daří 😊
    Měj se krásně, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nó... Nejdřív jsem chtěla mít striktně užitkové, ale letos už jsem do prvního šoupla i měsíček. Třeba příští rok zase přibude nějaká květinka. :-)
      Díky. :-)
      Krásné dny, pa.

      Vymazat
  3. Dý, tak to bude pořádný záhonek, když na něj jdete s bagrem. Těším se výsledek, zatím si tu velikost nedokážu představit. Manžel je ale šikovný, s bagrem mu to jde.
    Přeji příjemný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když je záhon prázdný, připadá mi velký. Ale jak ho osázím, zjistím, že by mohl být větší. :-)
      Jinak kdyby tě zajímaly rozměry, můžeš kouknout sem, na první. http://jakomotyl.blogspot.com/2017/06/tak-jsem-se-i-ja-dockala.html
      Měj hezké dny, Dášo! Pa.

      Vymazat
  4. Inu, díky bohu a manželovi za šikovnost, protože tohle je fakt pomocník a závidím, já všechno dělám a dřu svýma rukama a nohama.
    Těším se na výsledek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale zase si pak můžeš připsat všechny zásluhy a být pyšná na jen a jen svoje dílo. Já už se teď musím dělit. :-)
      A já se těším, až bude vše hotové tak, jak si to představuji!
      Pa.

      Vymazat
  5. To tedy bude záhon! Manžel je šikovný. A teď už jen přání ať vám to tam všechno krásně roste.
    Hmm- u nás v pátek spadly asi 4 kapky deště. Nic víc, nic míň. Zahrada se mění v Saharu.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám moc šikovného muže. A žádné práce se nebojí, jen ho donutit. :-D
      Díky, Hani! Kéž u vás brzy zaprší!
      Krásné dny, pa.

      Vymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥