5. září 2018

Byly to dva roky...

...co jsme si vyměnili prstýnky.


A ještě jsme z nich ani jeden nevyrostl. :-) Jak o tom tak přemýšlím, tak jsme jediní, kdo je v naší rodině nosí. Pamatuji si, že svůj prstýnek pořád měla nasazený kadaňská babička. Jako malá jsem se jí ptala, proč ho nikdy nesundává. Řekla mi, že už to nejde, protože ho má na prstu zarostlý. Asi mě to tehdy vyděsilo, když si to pamatuji dodnes.






Jo, a máme krásné výročí. Likvidační procházky po úžasných Karlových Varech. Zase ty kopce... Poučená z Českého krasu jsem vyvinula strategii: do kopce se vezeme, z kopce jdeme po svých. Doporučuji všem, co si chtějí za pouhé tři dny odrovnat kolena. Bože, my jsme turisti... :-D

Mějte se fajn,
Vaše Dý

22 komentářů:

  1. Ahoj Dý, nejpve mi dovol vám pogratulovat k vašemu výročí, ať jich je takových ještě obří kupa :) Dovolenou si užijte, Vary jsou krásné....
    A chůze z kopce je mnohdy náročnější než do kopce, viď? :D
    Měj se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Péťo. Snad jich kupa bude. :-)
      Holt, kopce jsou kopce, že. :-) Musíme trénovat!
      Měj krásné dny, pa.

      Vymazat
  2. Gratulujem k výročiu a prajem ešte veľa rokov naplnených láskov a porozumením....a aby ste ľahko zvládali všetky kopce, nielen tie skutočné ale aj tie pomyselné v zivote :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Srdečne gratulujem k výročiu sobáša a nech vám to nosenie prstienkov dlho vydrží a samozrejme aj ostatné :-)
    Pekný dník, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Dý, moc gratuluji k výročí! Krásné fotky! Líbí se mi, jak si i ve svatební den dozírala na focení, chápu to!
    A z kopce já chodím opravdu nerada! To víš, jsem starší a zkušenější :o)
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Helenko. :-)
      My jsme měli malou svatbu, tak jsem si mohla dozírat na všechno. Byla jsem alespoň klidnější.
      Zkušenosti nade vše!
      Měj se hezky, pa.

      Vymazat
  5. Milá Dý i já Vám že srdíčka gratuluji a přeji mnoho dalších úžasných společných let 💗💗..
    A já také raději do kopečka, i když občas funim 😍😉.. posílám pozdrav od moře a přeji ti krásné dny.Z🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání a mávám ti k moři! Měj se tam báječně!
      Pa.

      Vymazat
  6. Milá Dý, moc a moc gratuluji k výročí a musím Ti napsat, že Ti to moc slušelo! Spoustu dalších společných let ve vzájemné lásce, radosti z života a ve zdraví přeji! Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. :-) A také za poklonu.:-)
      Měj se moc hezky, Marcelko! Pa.

      Vymazat
  7. Přeji vám oběma, aby se ten čas společně strávený jen násobil a byl spokojený, plodný a nekonečný..hodně štěstí.

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji k výročí.Přeji vám i další společné roky plné pohody a spokojenosti.
    Hanka :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Dý, to je krásná vzpomínka - až mne dojala. Přeji vám jen samé krásné dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  10. Dý, gratuluji k výročí. Moc hezké fotky.
    Přeji hodně šťastných let a výšlapů. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Dášo. Na obojí se těším. :-)
      Krásné dny, pa.

      Vymazat
  11. Gratuluju k výroči. A hodně štěstí a lásky do těch dalších

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥