12. září 2018

Hrnčířské trhy v Berouně

Dobrý den všem!

Trhy! Jsou opravdu tak úžasné, jak jste mohli vidět už dříve třeba na fotkách Monči z kopečku. Byly tam sice davy lidí, k některým stánkům jsem se bohužel ani neprodrala, ale i tak to stálo za to.




















Kdyby náhodou někdo nevěděl, o co jde, tyto trhy se konají v Berouně dvakrát do roka na Husově náměstí. V květnu to jsou Jarní hrnčířské a řemeslné trhy, v září Hrnčířské trhy. My jsme byli autem (po cestě z Varů), značky nás navedly až na připravené parkoviště kousek od náměstí - mimochodem, nebylo placené - ale dalo by se i vlakem, protože nádraží je od náměstí taky jen kousek.




Na závěr ještě občerstvení :-) a pohled na Berounku.

Pokud jste někdy váhali, určitě vyrazte! A mějte se fajn.
Vaše Dý

8 komentářů:

  1. Ahoj Dý, i my jezdíme pravidelně, 2x do roka. Trhy si nemůžeme nechat ujít. A jezdíme právě vlakem :)
    Měj se krásně, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už to vím, četla jsem a prohlížela fotky u tebe na blogu. :-)
      Krásné dny, pa.

      Vymazat
  2. Dý, koukám, že tam je spousty a spousty stánků. Já jezdím do Bechyně, tam je také krásně, ale tolik stánkařů tam opravdu není. Třeba se do Berouna jednou také podívám. :o) Přeji krásný čtvrtek D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Článek o Bechyni od tebe si pamatuji. Vypadalo to také na pěkné trhy. Je fajn, že máte něco blízko vás.
      V Berouně byli stánkaři i z ciziny, třeba z Německa nebo Maďarska. To je hned víc stánků. :-)
      Měj fajn dny, pa.

      Vymazat
  3. Bože to je krása. Ještěže mám Beroun z ruky. Ty keramické květiny jsou boží. Ty jsou určitě od Maďarů. Loni jsem si dovezla tři z Budapešti. Beroun se mi moc líbí, kdysi jsem tam jezdívala hrozně ráda, ale to jsem bydlela o hodně blíž.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám dojem, že ty květiny byly zrovna z Německa, prodavač si tam s kolegou něco "šprechtil". Taky se mi moc líbily, vlčím mákům jsem neodolala. :-)

      Vymazat
  4. Krásná reportáž, Dy!
    Snad se tam taky jednou podívám!
    Hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :-) Já bych se tam strašně ráda podívala ještě alespoň jednou. Snad budeš mít někdy možnost taky tam vyrazit!
      Měj se hezky, pa.

      Vymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥