21. srpna 2018

Druhé narozeniny

Dobrý den všem!

Můj blog dnes slaví už druhé narozeniny. Píšu už, protože jsem si nebyla jistá, jestli tak dlouho vydržím, :-) ale pořád jsem tu, pořád mě to baví a těší a pořád mám ráda, co mi všechno spojené s blogováním přináší. Ráda čtu o vašich zážitcích, obdivuji vaši tvořivost a šikovné ruce a kochám se vašimi fotografiemi. Snažím se poučit z vašich zkušeností, beru si od vás tipy na výlety a dovolené a nechávám se inspirovat.


Chtěla bych vám všem dnes poděkovat. Mým čtenářům - těm, kteří komentují, i těm, kteří se jen tiše vrací,...

♥ Děkuji vám za přízeň! ♥


...ale i mým nečtenářům - blogerům, ke kterým se ráda vracím já. Posouváte mě dál. Předáváte mi protřednictvím blogů své znalosti a dělíte se o krásu ve vašich životech.

♥ Děkuji vám za inspiraci! ♥


Mějte krásný zbytek srpna!
Vaše Dý

18 komentářů:

  1. Ku krásnemu 2.výročiu Ti prajem ešte veľa chuti a nápadov k blogovaniu, mnoho blogových priateľstiev :-) a radosti z blogu.
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji Tobě i blogu ke krásným druhým narozeninám. Já sem chodím moc ráda a vždycky budu! Měj se krásně a oslav to! Marcela a Charlík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, to mě moc těší. Děkuji za krásné přáníčko a za přízeň!
      Měj se moc hezky, pa.

      Vymazat
  3. Gratulace k narozeninám blogu a hodně inspirace i čtenářů do dalších let.

    OdpovědětVymazat
  4. Dý, gratulujem a prajem ešte veľa zaujímavých príspevkov, monoho spokojných čitateľov a veľa radosti pri písaní tohto pekného blogu. Rada sem vždy nakuknem :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Moni. Jsem ráda za tvou přízeň.
      Měj se krásně, pa.

      Vymazat
  5. Milá Dý i já posílám velikou gratulaci Tvému blogu a do dalších let mu přeji mnoho spokojených čtenářů a tobě mnoho krásných článků a zážitků.Moc ráda chodím k Tobě na návštěvu.
    Měj se moc hezky.Z 🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milá slůvka, Zdeničko. :-) Snad se ti tu bude líbit i nadále.
      Hezké dny ti přeji, pa.

      Vymazat
  6. Dý, gratuluji k druhému výročí, baví mne to u Tebe. Krásně jsi popsala, proč tu jsme, cítím to stejně. Ráda se inspiruji, ráda se dívám na všechny výtvory, ráda si čtu, co je kde zajímavého. Přeji Ti, ať Tě to tu s námi stále baví.
    Hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, Dášo. Těší mě, že se ti tu líbí!
      Měj se fajn, pa.

      Vymazat
  7. Dý, posílám velkou gratulaci. Nechodím se na tvůj blog dívat dlouho, ale opravdu moc ráda.
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Moc gratuluji k dvouletému výročí Tvého blogu. Ráda k Tobě nakukuji. Přeji Ti hodně stálých, ale i náhodných návštěvníků.
    Měj se Dý, moc hezky!
    Hanka (bavi-mne-to)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky. Těší mě, že se ráda vracíš.
      Zdravím tě, pa.

      Vymazat
  9. Milá Dý, moc gratuluji. Naše blogy jsou přibližně stejně staré. Nebo spíše mladé:-). Piš, sdílej, pokud Tě to baví a uspokojuje, ráda sem k Tobě zavítám. Přeji hodně inspirace a ještě více milých čtenářů.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥