14. září 2016

Svatební čokoládky

Dobrý den všem!

Jako poděkování pro rodinu, přátele, známé a kolegy, že za námi dorazili až do Čáslavi a byli s námi při svatebním obřadu, jsem si připravila tyto čokoládky.



Jsou to čokolády Kinder Maxi, jenom v jiném přebalu :-) Jejich výrobu jsem stihla jen dva dny před obřadem. Už to vypadalo, že nestihnu udělat potřebný počet, ale vynechala jsem pár hodin spánku. S výsledkem jsem spokojená. Opět jsem potřebovala rozmanitost - použila jsem různé barvy písma a kamínků. Květina je vytvořená ozdobnou děrovačkou, kterou jsem si pořídila pro tento účel.


Narychlo jsem ještě sháněla košíček, ze kterého by pak družička čokoládky rozdávala svatebčanům. Měli všemožné tvary i barvy, jen ne bílý. Nedalo se nic dělat - pořídila jsem košík ve tvaru srdce a přestříkala jej na bílo. Jako vystýlku jsem použila zbytek krajky ze svatebních šatů mojí mamky - z toho mám velkou radost :-)


A tady už foto celého mého snažení.

Vaše Dý



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥