4. září 2016

Dobroty ze soboty

Dobrý den všem!

Minulou sobotu se na nás po dlouhé době přijela podívat švagrová s neteří a synovcem. Ti dva raubíři obsadili bazén a my jsme si mohli v klidu povídat ve stínu pergoly. Ke kávě jsem upekla jen takovou rychlovku - hrníčkovou buchtu se švestkami a drobenkou.


Večer konečně nastala chvíle, na kterou jsem se těšila od začátku prázdnin. Konečně jsem si letos dala močáky, jak se jim říká u nás, láčenky, jak se jim říká v kraji mého muže, nebo rychlokvašky, jak se jim říká v kraji mé babičky. Internet je sice plný postupů na jejich výrobu, ale pro mě je už taková tradice koupit si je v Heřmanově Městci na Bartolomějské pouti. Kvůli vedru jsme to nechali až na večer a já tam vlastně poprvé byla za tmy.


Bylo moc fajn se takhle odreagovat, protože nás čekal perný týden. Od pondělí jsem se naplno věnovala přípravám na svatbu a dnes už jako mladá paní můžu říct, že všechen ten stres, spěch a málem probdělé noci, aby bylo všechno podle mých představ, stály za to.

Vaše Dý


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥