17. září 2016

Jmeniny

Dobrý den všem!

Na můj svátek jsem já sice zapomněla, ale ostatní ne :-)


Abych nechystala pohoštění pouze z kupovaných věcí, upekla jsem na jednohubky alespoň nekynuté houstičky. Recept mám z časopisu Dekor:


Ingredience:

  • 1 celý měkký tučný tvaroh
  • 2 vejce
  • 9 lžic oleje
  • 600 g hladké mouky
  • 1 prášek do pečiva
  • mléko
  • sůl
  • něco na posypání (já použila celý kmín, hrubou sůl a lněné semínko)

Postup:

Všechny ingredience smícháme a vypracujeme vláčné těsto. Mléko přidáme podle potřeby. Zpracujeme na hladké těsto, ze kterého tvarujeme malé bochánky. Ty pak vyrovnáme na plech vyložený pečícím papírem, potřeme je rozšlehaným vejcem a posypeme semínky. Pečeme v předem vyhřáté troubě na 180°C dozlatova.


Všem doporučuji vyzkoušet!

Vaše Dý


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥