2. října 2017

Romantická snídaně

To jsem zase jednou dostala chuť na čajový dort. Prostě jsem se do něj musela pustit, i když už bylo pozdě odpoledne a já chtěla mít klid. Původně jsem ho chtěla nechat v ledničce přes noc hezky rozležet, ale nevydrželi jsme to a ochutnávali a ochutnávali, takže ho ráno byla už jen polovina :-) Venku i doma bylo pošmourno. Sluníčko už vyšlo, ale bylo schované za mračnou oblohou. Takové to ráno, kdy se zdá, že celý den jen proprší. Zapálila jsem si svíčky s věnečkem z mého milovaného vřesu. K dortu jsem si udělala svůj pečený čaj a romantická snídaně byla na světě. :-)










Pak vstal i manžel a bylo po klidu... :-D
Ale né :-) Dali jsme si spolu.
Vaše Dý

1 komentář:

  1. Hmm, tak to tedy byla opravdu krásná romantická snídaně.
    Dortík, čaj, svíčky a jako dekorace věneček. Užila sis to, vlastně užili :-).
    On je před námi čas na takové chvíle jako dělaný.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥