14. července 2017

Modré jahody?

Dobrý den všem!

Tak tohle jsou, prosím, modré jahody. Semínka jsem dostala předloni k Vánocům od manžela. Strašně se na ně těšil a pořád se mě ptal, kdy už je vyseju a kdy že je budeme sklízet. Jeho nadšení bylo nakažlivé a i když jsem byla pořád dost skeptická, minulý rok jsem je vysela. Plodily až letos.


Roztomilé drobné jahůdky. Jsou sice červené, ale vypadají jako lesní a mohli by být tedy chutné :-) Ochutnali jsme a nestačili se divit. Myslela jsem si, že už jsem jedla věci, které byly naprosto bez chuti. Třeba rýžové chlebíčky, zvané polystyren :-), nebo mozzarellu. Oboje mi nakonec zachutnalo a mám je ráda. Ale tyhle jahody... Kdybych nevěděla, že jsem si je dala do pusy, a na jazyku necítila kontakt, opravdu bych nevěděla, že něco jím.


Ještě se mi klube duhová chryzantéma. Jsem na ni opravdu zvědavá :-D
Má někdo z vás zkušenost s modrými jahodami, nebo jinými takovými hybridy?
Vaše Dý

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥