8. dubna 2017

Jaro pokračuje

Dobrý den všem!

Nevím, jak vám, ale mně se tenhle propršený týden taaak táhnul. V práci jsem z okna pozorovala oblohu a když už vylezl nějaký ten kousek modré a sluníčka, prosila jsem je, aby vydržely až do odpoledne, abych ho celé mohla strávit venku na zahrádce. Ale oni nehodlaly poslechnout. Domů jsem jezdila za největšího lijáku, nebo mě po vystoupení z auta ošlehl ledový vítr. Obojí mělo za následek, že se mi ven víc vycházet nechtělo. Rezignovaně jsem zase sáhla po teplejší podzimní bundě. Po minulém víkendu, který byl, spíš než jarní, dokonale letní, tuhle změnu počasí nesu opravdu těžce. Déšť by mi ani tak nevadil, ale ty teploty kolísající mezi 5 a 12°C mi kazí jarní pocit.

Nicméně na zahrádce jaro pokračuje počasí navzdory :-)






Vaše Dý

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥