8. ledna 2017

Na začátku nového roku...

...cítím jakýsi úbytek sil. Nepouštím se do žádných nových akcí ani projektů a výletů je pomálu. Jeden takový větší byl do Prahy, ale protože jsem byla na pracovní cestě, jednalo se vlastně jen o takovou menší procházku. Pokochala jsem se vánočními světýlky, dala jsem si výborné latté ve Starbucks a po pár přečtených stránkách knížky byl čas vydat se na školení. V Praze tehdy sníh ještě nebyl (ale u nás chumelilo o sto šest).


Veškerou svoji domácí činnost jsem úspěšně omezila jen na kuchtění něčeho k snědku a jinak si vynahrazuji vánoční vysedávání u televize a nahřívání u krbových kamen.



Ke kafíčku mi zbylo ještě pár výborných kousků cukroví - slepované kávové, lískooříškové dortíky a punčové koule.



A víte co? Je to fajn si takhle odfrknout. Úplně jsem na to přes svátky zapomněla...


Užívejte krásných zasněžených dnů :-)
Vaše Dý

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥