2. ledna 2017

Na Nový rok...

...byla pořádná kosa! Ale bylo to krásné. Všechno obalené mrazivými bílými krupičkami.




Tuhle krásu jsem si neužila jenom na zahradě a v okolí domu, ale pak i cestou za příbuznými. Procházku jsme nestihli, tak jsem koukala alespoň z okýnka auta.



Konečně jsem si u nich taky vyfotila vánoční strom na návsi. Věřte, nevěřte - zabydlel se v něm kohout :-D



Jako dáreček pro blízké k Novému roku jsem si tentokrát připravila třešňové bonbony. Receptík mám z balíčků, které v Penny dávali k nákupům. Hořkou čokoládu rozpustíte se smetanou ke šlehání. Nalijete trochu na dno košíčku, pak položíte sušenou třešeň, kterou jste nechali máčet v brandy, a celou zalijete čokoládou. Já jsem místo třešní použila višně naložené v rumu, které jsem měla z léta.


Málem bych zapomněla - ještě pár fotek z ohňostroje. O silvestrovské noci byla mlha, takže jsme tentokrát viděli jen nejbližší ohňostroje. Na obzoru nic.


To je pro dnešek vše. Do nového roku vám všem přeji jen to nejlepší. Snad jste ho začali pohodově :-)
Vaše Dý

1 komentář:

  1. Překrásné mrazivé fotky zima se fotí moc hezky.Přeji pěkný víkend Eva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥