28. prosince 2016

Nakládané syrečky

Dobrý den všem!

Poslední dobou jsem si oblíbila jedlé dárky. Ocení je hlavně moji rodiče - o to víc, že jsou doma dělané. K Vánocům jsem pro ně naložila Olomoucké tvarůžky do piva.


Ingredience:
  • Olomoucké tvarůžky
  • prorostlé uzené
  • cibule
  • nakládané beraní rohy
  • nakládaná červená kapie
  • asi lžička celého nového koření
  • mletá sladká paprika
Na nálev:
  • černé pivo
  • olej
  • pepř a sůl

Uzené nakrájejte na kostičky, cibuli na tenké plátky a beraní rohy rozřízněte podélně. Olomoucké tvarůžky nechte v celku. Pak vrstvěte do sklenice - já jsem dala vrstvu zeleniny, pak vrstvu ze syrečků, které jsem posypala mletou paprikou, a na to vrstvu uzeného. Takto jsem pokračovala až do plné sklenice. Nezapomínejte sem tam hodit kuličky nového koření.


Pak vše zalijte nálevem - oleje a piva jsem dala půl na půl, soli a pepře podle uvážení.


Nechte asi dva dny rozležet a můžete se do mňamky pustit! Dobrou chuť!
Vaše Dý

1 komentář:

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥