11. prosince 2016

Ze sobotní procházky

Dobrý den všem!


Nevím, jak jinde, ale u nás bylo v sobotu nádherně a ještě navíc teplo. Sluníčko lákalo ven k procházce a já ráda poslechla. Dala jsem si "svoji" trasu okolo školy a kostela.



Po staré zdi, kterou je obehnaný kostel, se plazil tenhle nádherný břečťan. Už mám větvičku ve váze. Jestli pustí kořínky, najdu mu místo na zahradě. Uvidíme.





Na dušičky jsem se chtěla zajít podívat na hřbitov, ale nemoc mi to nedovolila, takže jsem tam zašla teď.


Ve čtvrtek jsme zašli na avizovaný adventní posádkový koncert Vojenské hudby Olomouc. Za dobrovolné vstupné si každý mohl vzít dáreček vyrobený dětmi z dětského domova. Letos jsem si vybrala sněhuláka. A pokud jde o hudbu, vojáci nikdy nezklamou :-) Krásná profesionální hudba i zpěv. Kdo nebyl, prohloupil. Jenom tedy musím říct, že pro některé děti z domova byly zajímavější mobily. Ta mládež, no...


Vaše Dý

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥