10. prosince 2019

Jaké je počasí na Barborku

...takové bývá až do Vánoc, říká pranostika. No to doufám ne, protože na svatou Barboru sluníčko tak hřálo, že jsem poslední práce na zahrádce dělala jen ve svetru. A kochala jsem se.




Nejen počasím a úžasnou atmosférou přírody a vůbec světa kolem, J ale i našim novým přírůstkem. Po několika letech budeme mít živý vánoční stromeček. Jedlička by měla být pěstovaná v květináči a doufám, že ji v něm ještě pár let udržím.


O druhém adventním víkendu jsem to nevydržela a už ji oblékla i do světýlek. Koupila jsem drobné diody na drátku, protože drátek se dá kolem větvičky pevně obtočit a nehrozí tedy, že by vítr napáchal škody. U nás je to totiž jako na Větrné hůrce. Co nemáme zatěžkané nebo připevněné, to po každém větším fouknutí hledáme po zahradě.



A lehce vánočně nám to svítí i doma, aby se natrhané barborce ve váze líbilo. Letos to s výzdobou nebudu přehánět, postačí svíčky a drobná světýlka.





Mějte krásné adventní dny. ☆
Motýlek Dý

3 komentáře:

  1. Hezké to máte. Já na barborky letos úplně zapomněla. Stromek v kontejneru by se mi líbil, ale v paneláku nemám pak moc možnost udržet při životě další dobu :(, takže se spokojíme s malým řezaným jako každý rok
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Dý, stromeček je moc krásný už teď. Musím souhlasit - méně je někdy více...
    Měj krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem si letos říkala, že to nebudu s výzdobou přehánět.
    Stromeček v koši je moc hezký.
    Adventní čas v pohodě !
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥