20. prosince 2019

A jsou pryč

...všechna srdíčka, která jsem si nachystala jako vánoční dárečky pro kolegyňky do práce. Mám ohromnou radost, že měla úspěch. A k mému překvapení jimi nepohrdla ani mužská část našeho pracovního kolektivu. :-) 


Srdíčka srdíčkovatá, jak já říkám, jsem nechala bez zdobení, protože se mi moc líbí jejich tvar a takto lépe vynikne. Ta ostatní jsem se snažila nepřeplácat, takže pouze mašlička a knoflík.









Užijte si posledních pár předvánočních dnů a mějte se fajn!
Motýlek Dý

4 komentáře:

  1. Krásna "srdiečkománia", ani sa nedivím, že boli raz -dva preč. Mne sa páčia aj jednoduché, aj s výšivkou :-) Koľko ich bolo?
    Prajem Ti krásny víkend a príjemný advent!
    Pá, A.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná srdíčka jsi vyrobila, nedivím se, že měla úspěch.
    Hezký víkedn

    OdpovědětVymazat
  3. No páni, plný košík jich byl... Nedivím se, jsou moc krásná!
    Dý, přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Srdíčkem se jako dárkem se nic nezkazí. Potěší každého.
    Hezkou poslední adv.neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥