7. prosince 2017

Vánoční světýlka a první adventní víkend

Dobrý den všem!

Všechny blogy už zaplnili vánoční dekorace a adventní svícení. Se zpožděním vám něco málo od nás ukážu i já, ale letos nebudu vůbec originální. Všechny dekorace a světýlka jsou u nás stejné jako minulý rok. Sice mě moc lákalo pár věcí změnit a navodit trošku přírodnější ráz Vánoc - smrkové větvičky a sušené ovoce vykouzlí prostě úžasnou atmosféru - nicméně v teple našeho domečku s krbovkami by neměla tahle krása dlouhého trvání. Takže... tady jsou naše domácí stálice.







Hostinský pokoj je pojatý moderněji, než je zbytek domu, takže tam se mi hodila jen tahle jednoduchá hvězdička. Sice ho nikdo neobývá, ale co kdyby náhodou... :-) Sobíka jsem dostala k narozeninám od synovce. Sám ho vybíral. :-)


Na domečku světýlka svítí taky pořád stejně, i věnec na dveřích zůstal. V jednu změnu jsem ale letos opravdu doufala, a to že konečně vydláždíme chodníček od branky ke vchodovým dveřím. Bohužel zdraví nám nakloněno nebylo a práce musí počkat na příští rok.



Tohle je už lípa v sobotu u nás na návsi aneb rozsvícení vánočního stromu. To proběhlo také stejně jako minulý rok. Nejdříve krásné vánoční koledy v podání kapely Technics, pak dětičky z místní školy a pak už rozsvícení naší vánoční lípy. :-) Když jsem ukazovala fotky známým, všichni se jí smáli... :-)




Nicméně... dobré věci není třeba měnit, že? :-)

Na závěr vám musím ukázat, jaké úžasné překvapení mi nachystal manžel, než jsme vyrazili na náves. Latté se srdíčkem. Vidíte ho? Srdíčko ze skořice na pěně? :-D Já ho chvíli hledala... :-D


Mějte krásné adventní dny.
Vaše Dý

4 komentáře:

  1. Milá Dý, i kdyby to srdce nikdo jiný neviděl, pro Tebe tam rozhodně JE!
    Výzdobu máš pěknou, já také používám tu osvědčenou každý rok, jen občas něco málo přikoupím.
    Užij si adventní čas.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi skvělá, Henriet :-) Přesně tak. Díky ;-)
    I tobě krásný advent. Pa.

    OdpovědětVymazat
  3. Dý, máš krásně nazdobeno. My máme také stále stejnou výzdobu, jen občas něco málo přibude. I rozsvícení stromu bylo stejné, vlastně ne, strom byl letos přivezený a zasazený na návsi a živý betlém a koledy se zpívaly u kapličky. Loni na louce.
    Přeji krásný adventní čas. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, viděla jsem fotky u tebe na blogu - společně s tou úžasnou chaloupkou, viď? Děti musely mít kouzelné představení. A ani nevypadaly, že by jim byla zima. :-) To my jsme poslední půlhodinu opravdu už mrzli.
      Měj krásné adventní dny. Pa.

      Vymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥