9. května 2017

Už ani nevím,...

...jak dlouho máme notebook na opravě, ale vím jistě, že je to už potřetí a že nám zase jen přeinstalují software, aby se po pár dalších týdnech mohl objevit nějaký nový problém. Pak by nám už možná mohli vrátit peníze a my bychom si konečně mohli pořídit přístroj, na který bude větší spolehnutí. Ale popravdě, mně to až tak moc nevadí. Nějaké ty informace si vyhledám i přes mobil a stejně jsem skoro pořád na zahrádce :-)

Pořád ještě kvetou narcisky...



...a už i všechny tulipány. Jako poslední se otevřely tyhle jemné bílé.


Plnokvěté červené jsem si dala do vázy. Lehce by se spletly s pivoňkou, kdyby neměly špičaté okvětní lístky. Nádhera. Musím se na podzim donutit zasadit jich víc.



Fialkám přestěhovaným z chaloupky se daří i u nás doma. Měla jsem je za psí fialky, ale podle tvaru listů by to mohly být i fialky Rivinovy.


A nakonec magnólie. Dlouho jsem si nebyla jistá, jestli to opravdu je magnólie, protože když u sousedů jejich keře odkvétají, naší teprve pukají poupata. Ale koukla jsem na net a zjistila, že by to měla být odrůda Genie, která se vyznačuje rudými květy a právě pozdějším kvetením v květnu až červnu. Poupata byla tmavá a před rozkvětem zesvětlala.


Je zatím jen malá, těším se, až povyroste. Šoupla jsem k ní krmítko a je z toho docela pěkné zátiší :-)


To je pro dnešek ze zahrádky vše.
Mějte příjemný týden.
Vaše Dý

3 komentáře:

  1. Plnokvěté tulipány jsou opravdu nádherné, Dý. A magnolie taky. Zatím jsem ji vždycky viděla se světlými květy, tahle je opravdu originální. A zátiší s krmítkem se Ti moc povedlo.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná jarní květena. Takovou magnolii jsem ještě neviděla. Až bude hodně rozkvetlá, tak to bude nádhera.
    Hezký den!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥