11. prosince 2021

Praha













Mrazivější den jsme si na výlet vybrat nemohli. Byla mi taková zima, že i ten foťák jsem neuměla pořádně držet, a většinu fotek mám nakřivo. :-) Ale ledově chladný vzduch přebila vůně svařáku ze stánků na Kampě a já se ráda nechala unést výhledy z Karlova mostu a Vltavou. Vlastně to bylo poprvé, co jsem se ocitla v Praze ne za školením nebo výstavou, ale jen tak za procházkou. Moje romantická duše měla čas vychutnávat a poprvé se mi v Praze opravdu líbilo. Těšila jsem se na stromeček na Staromáku. Ještě jsem ho neviděla a už bylo jasné, že bude krásný. Ovšem atmosféru vánočních pražských trhů jsem ráda oželela. To minimum lidí určitě ocenili všichni.


1 komentář:

  1. Málo lidí je fajn, člověk si město víc užije. I když já šla ve čtvrtek pěšky kus cesty z práce (z Malé Strany na Václavák) a třeba na Staromáku nebo na Václaváku zas tak málo lidí nebylo (ale tolik jak na vánočních trzích před covidem tedy ne ;-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥