29. září 2021

Zahrada pozdního léta

 ...na fotografiích ve velkém.


Poslední z pampelišek.





Milovaným sasankám jsem letos dala zabrat při přesazování, ale zvládly to a opět úžasně kvetly. Na novém místě jim to sluší mnohem víc a hlavně na ně hned vidím.



Hlaváč fialový (Scabiosa columbaria) je nováčkem u nás v zahrádce. Krulichovi měli na e-shopu poslední dvě rostlinky, tak jsem je sesadila k sobě, ale takhle pohromadě se mi úplně nelíbí. Uvidím příští rok, až všechno zase povyroste, jestli jeden z nich nebude lépe pasovat jinam.




Muškát. Ze všech jsem si nechala tenhle jediný, protože má úžasnou červenou barvu, ale ta potvora mi za celé léto ani jednou nevykvetla. Až teď v září, čímž si zachránila život.



Hurá, máme šípky. :-) Náletová růžička dostala šanci a vyplodila několik větviček, které poslouží mně, nebo kosům. Uvidí se, kdo bude rychlejší.



Ach, léto, už mi chybíš.
Motýlek Dý

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥