21. ledna 2021

Domečky aneb vyšperkováno

Vyšperkovala jsem si nádrž na vodu a mám radost. Rozchodník v novém plecháčku, netřesk ve starém prorezavělém z lesa. Keramické domečky jsou v testování, jak zvládnou námrazu. Snad je budu moct nechávat venku celoročně, protože jim to tu sluší nejvíc.




Šiškové závěsy mi zjevně učarovaly. Ale už nemám šišky.


Palety pod nádrží jsou jeden velký domeček pro hmyzáky. Stále plním a plním, hledám různé přírodniny a materiály, které bych tam ještě nastrkala. Mám připravené makovice a dnes jsem navíc objevila suchá květenství bodláku štětky. Ať to mají broučci pestré a ať to těší mé oko. :-)







A na tenhle domeček se starým plotem je výhled od nádrže. Nádhera. Tahle stavení jsou na vsi to nejkrásnější.

A pak všechny domečky přikryl sníh.


5 komentářů:

  1. Tak ať keramické domečky zvládnou všechna roční období.
    Přírodní zdobení je vždycky hezké.
    Hezké dny, Dý!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem lono osadila starý plecháč netřesky, ale jak napršelo, stála v něm voda, musela jsem stále vylévat.
    Líbí se mi zakrytá nádrž dřevem a hmyzí domečky pod ní, super nápad. Asi načnu manžela, zda by si nechtěl na jaře trochu pohrát :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Máte to moc krásné. Úplně to na mě dýchlo pohodou a klidem. A hmyzí domečky pod nádržema je super nápad!!!
    Danča

    OdpovědětVymazat
  4. Komentář se asi někam ztratil, tak ještě jednou.
    Chválila jsem a chválila. Moc se mi líbí jak načančané plecháčky, tak hmyzí domeček. Námraza dodala všem kouzelný nádech.
    Dý, měj příjemný víkend, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥