4. ledna 2021

Svátečně v červené

To bylo tak. U jedné mladé maminky z Lázní Bohdaneč jsem objevila staré brusle. Nikdy jsem si nemyslela, že bych chtěla brusle nebo lyže jako zimní výzdobu, ale tyhle byly prostě tak krásně zašlé a opoužívané, že jsem je musela mít. :-) Nejlépe se mi k nim líbila červená stuha, a když má letos skalník tak bohatě červených kuliček, které prostě vybízejí k použití v dekoracích, bylo jasné, jaká barva povede i na stromečku. I když jen lehce - zdobení jen světýlky by mi letos stačilo.


Mladá paní za ty brusličky nechtěla vůbec nic, ani bonboniéru, kterou jsem jí pár minut opravdu nutila, tak ještě jednou takhle přes blog

děkuji. ♥







Takhle si po večerech a nocích na terase svítíme. Necháváme roztažené závěsy, abychom na jedličku viděli. Ani mi v obýváku nechybí. Nemáme tolik místa - musela bych obětovat orbitrek, a to se mi tedy nechce.


Kdyby tak ještě bylo všechno zasněžené, to by ta červená teprve vynikla. Ale to už nám tu příroda do Tří králů asi nestihne zařídit. Pak jedličku odstrojím, i když světýlka ještě chvíli nechám.

Mějte se fajn.
Motýlek Dý


3 komentáře:

  1. Opravdu prima nápad ! Moc hezká přírodní výzdoba !
    Hezké dny ve zdraví, Dý!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné to máš. Dvorek zatím nezdobím, až budou hotové stavební úpravy.

    OdpovědětVymazat
  3. Dý, jedlička je krásná a venku je jí určitě líp než v obýváku. Skoro je škoda ji na Tři krále odstrojit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥