19. října 2020

Naše dovolenkování na vranovské přehradě

 ...pro mě bylo vymodleným odpočinkem. Nový pan ministr zdravotnictví nastoupil do funkce a opravdu jsem čekala, že nám hotel zavřou každým dnem. No, nestalo se a my odjeli. Počasí si s námi pohrávalo, a tak jsme si užili dost procházek pod zamračeným nebem, párkrát jsme to promáčení raději zabalili, ale občas se vrátilo i léto. Ať tak či onak... prostě dovolená u vody, kam mě to letos tak táhne.






Přehradní hráz s elektrárnou. Při pohledů dolů na ten sešup fantazie zapracovala a... dostavila se závrať. Ještě jsem si na to nezvykla.




Díky této visuté lávce se dá dojít z rekreační oblasti na hráz přehrady a dále do Vranova nad Dyjí.




Všude spousta jachet a pár výletních lodí, ale bohužel už bylo po sezóně. S plavbou po přehradě jsme měli smůlu. Ale to minimum turistů bylo rozhodně plus.







Na přehradu jsme měli z pokoje krásný výhled. Nevadily ani vysoké stromy. Ranní mlhy, západy slunce, nebo vodní ptactvo na hladině, nic mě za ten týden neomrzelo.


Motýlek Dý


3 komentáře:

  1. Vranovská přehrada je kouzelná a zámek Vranov také. Máme ty místa moc rádi a také se tam skoro každý rok vracíme. Jezdíme vždy na jaře nebo na podzim, abychom se nemuseli tlačit mezi spoustou lidí. To je přehrada nejkrásnější.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Dý, tos mi připomněla dětství....Jako holka jsem byla kousek od té lávky, ve Volaréze dvakrát na prázdninách :) Bylo to tam moc pěkné. Ráda bych to tam opět navštívila, tvoje fotky mě navnadily, jsou kouzelné.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  3. My jezdíme na dovolenou taky mimo sezónu - abychom se vyhnuli davům. Má to stinnou stránku v tom, že už je ledacos zavřené. Ale my si nejlíp odpočineme stejně někde na túře, tak nám to až tolik nevadí.
    Vy jste si dovolenou podle všeho taky užili moc pěkně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥