29. července 2020

V Mravíně

 ...u Vysokého Mýta je Denivková zahrada, o které jsem neměla vůbec tušení. Manželé Vinterovi v ní mají na 850 odrůd denivek a každý rok v červenci pořádají prodejní výstavu. No, museli jsme vyrazit. :-)








Najdete tam opravdu skvosty rozmanitých barev a velikostí. Já jsem nakonec odjela asi s pěti bohyškami a jen jednou denivkou, ale v poslední den výstavy jsem nemohla čekat, že mí favoriti budou ještě k mání. Třeba příště. ;-)


Mějte se fajn!
Motýlek Dý



8 komentářů:

  1. Nádherné kvety a nabudúce zoženieš aj tie, čo si chcela :-)
    Pekné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, Áďo. Umím být totiž vytrvalá. ;-)
      Pěkné dny i tobě, pa.

      Vymazat
  2. Dý, denívky jsou nádherné. Mívali jsme je na zahradě, při nějakých stavebnich upravach musely pryč a ani nevím, proč už jsem je zpět nenasázela. Škoda. No třeba příští rok, když si vzpomenu :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Já nejen, že netuším, že taková zahrada je, ale ani jsem nevěděla, jak vypadá denivka :D. Takže díky za rozšíření obzorů

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Dý, psala jsem ti tu už včera komentář a on zmizel. Nechápu to. Denivky se mi moc líbí, taky jsme je doma měli a museli tenkrát ustoupit při drobných stavebních úpravách. Ani nevím, proč jsem je opět nezasazela. Tak třeba příští rok, jestli nezapomenu :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Péťo. Musela jsem zapnout moderování komentářů, protože se mi tu začaly objevovat spamy a jakési texty z rozsypaného čaje. Komentář se nezveřejní, protože čeká, až si ho přečtu.
      Já mám denivky ráda odjakživa, protože připomínají lilie, a ty jsou mé nejoblíbenější. Děda je měl vždycky na zahradě, takže s nimi prostě počítám. :-) Určitě si nějaké zase pořiď, nebudeš litovat!
      Krásné dny přeji, pa.

      Vymazat
  5. Denivky jsem měla, když jsme ještě bydleli u tchyňky. Jsou nádherné. Krásný den, Šárka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥