6. června 2018

Z květnové zahrádky

Dobrý den všem!

Taky vám máj utekl tak strašně rychle? Na zahrádce toho byla spousta k focení, ale neukázala jsem vám vlastně ještě nic, takže dnes to bude takový květnový pelmel ze zahrádky. Okouzlil mě žlutý rododendron, velikonoční macešky se daly do druhého kvetení a zase se dělalo dříví. Přes léto ho už nechci ani vidět. Tedy vlastně jen v ohništi pod špekáčkem. :-) Konečně jsem u vína místo provizorního provázku natáhla řetěz, zamilovala jsem se do orlíčků a poprvé jsem osázela květináče letničkami. Těšila jsem se na pivoňky, rozplývala se nad úžasnou barvou šalvějí a pořád ještě se můžu učichat, jak ty růže krásně voní.















Konec května a začátek června, to je letos čas vůní. A nejen pivoňky a růže, ale i ta levandule to stihla. Užívejme si vší té krásy venku! :-)

Vaše Dý

14 komentářů:

  1. Máš nádhernou zahrádku, Dý! Letos to bere příroda takovým fofrem, že nevím, jestli na léto nějaké květy zbudou. Ani já jsem nestihla nic ze zahrady vložit, něco jsem nestihla ani vyfotit... Tak se kochám u tebe!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Helčo. :-) Taky jsem toho spoustu nevyfotila, vlastně vůbec jarní cibuloviny a v dubnu některé keře. Musíme čekat až na příští rok...
      Měj hezký víkend, pa!

      Vymazat
  2. Dý, mne tak rýchlo utekajú snáď všetky mesiace. Nádherná virtuálna prechádzka tvojou rozkvitnutou záhradkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže to možná není tím, že by bylo venku všechno moc rychlé, ale že já jsem moc pomalá? :-)

      Vymazat
  3. Nádhera a krásně vyfocená :-) Měj se príma :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásně jsi nám přiblížila to, co Ti krásně kvete, voní- z čeho máš radost!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotečky, krásné barvičky, Dý :-). Je vidět, že si to užíváš...no a ta práce k tomu prostě občas patří ;-). Jo a pivoňky máš výstavní!
    Prima večer přeji!pa
    ZaZa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ZaZo! Letos se pivoňky nějak rozrostly a kvetly víc než v minulých letech. Ještě teď dokvétají. Je to radost!
      Měj se fajn, pa. :-)

      Vymazat
  6. Přenádherná podívaná, kouzelné fotky, je v nich tolik nádherných barev ....

    OdpovědětVymazat
  7. Dý, krásně Ti to na zahrádce kvete a tech barviček. Nádherná podívaná. Fotky jsou moc povedené.
    Krásný týden přeji. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Dášo. V květnu bylo na zahrádce pořád na co koukat. Teď v červnu už je to horší. Budu muset ještě nějaké rostlinky přikoupit. Hurá! :-)
      Měj se hezky, pa.

      Vymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥