26. června 2018

Nováček v mojí zahrádce

...červená srdcovka, lat. Dicentra spectabilis "Valentine". Perfektně se mi hodila do koutku s litinovým pítkem a rují vlasatou. Jak jsem ráda za červený kultivar! Bílá a růžová se mi totiž na těchhle kouzelných květech vůbec nelíbila.














14 komentářů:

  1. Tak sytě červenou nemám, jen právě tu růžovou a bílou. Škoda. Mně se srdcovka také strašně moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janko, kdybys chtěla pořídit, objednávala jsem ji přes internet u Krulichových.
      Díky za návštěvu! :-)

      Vymazat
  2. Dokonalá barva, mám ráda červenou a jako dekorace k ruji / kterou mimochodem zbožňuji, ale musím jí umírňovat, jinak by jí byla plná zahrada/.
    Takže skvělý kup a ještě lepší fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ruj letos taky nějak zbujněla. Zkusila jsem to pořešit stahovacími pásky. Přitáhla jsem větev k větvi, aby nebyla tak rozlezlá. Nevím, jestli je to správně, ale připadalo mi to lepší než řezání.

      Vymazat
  3. Srdcovka se mi líbí taky, budu se muset kouknout někde v zahradnictví, jeslti by ji neměli. A máš krásné pítko pro ptáčky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Stáňo. :-) Pítko jsem objevila v jednom květinářství v Čáslavi. Měli jedno jediné. Musela jsem ho mít! :-)
      Měj se fajn, pa.

      Vymazat
  4. Srdíčka...ta mívala na zahrádce moje babička. Milovala jsem je a dodnes ve mně vyvolávají krásné vzpomínky.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem srdíčka neznala. Když jsem byla malá, když ještě žila prababička, měli jsme na zahradě leccos, ale tuhle rostlinku si nevybavuji.
      Měj se hezky, Henrieto! Pa.

      Vymazat
  5. Krásna záhrada a ešte krajšie fotky.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Dý, to je krása....je úžasné, jaké barvy a tvary dokáže příroda vykouzlit :)
    Měj se prima, papa. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Příroda čaruje. Je to až neuvěřitelné, že? :-)
      Přeji ti krásné dny, pa!

      Vymazat
  7. Dý, je moc krásná, ať ti hezky roste. Taková kouzelná kytička, ozdoba spousty zahrad a já jí kupovala už několikrát a nikdy nepřežila dýl jak jednu sezónu...
    Měj se hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snad se jí bude dařit.
      Nikdy ti znovu neobrazila? Tak to by mě zajímalo proč. Snad nebudu mít stejný problém...
      Hezké dny, pa.

      Vymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥