15. listopadu 2017

Narozeninové květy

Dobrý den všem!

Musím se přiznat, že co nastalo tohle období krátkých dnů, jsem naprosto bez energie, bez nálady, špatně spím a co je nejhorší, ani fotit mě nebaví. Do práce za tmy, domů za tmy. Když se utrhnu dřív, tak stihnu západ sluníčka. Nápady by byly, ale bez sluníčka a světla prostě nemám na nic chuť. Možná bych potřebovala dovolenou, ale na tu si musím počkat až do Vánoc.

Aby blog neležel jen tak ladem, ukážu vám dnes kytičky, které jsem dostala o svých narozeninách. Slavili jsme je na začátku září. Byl to vlastně poslední opravdu letní den a byl báječný. Sešli jsme se skoro celá rodina a dostala jsem opravdu nádherné dárky. A ještě dlouho mi je pak připomínala vůně těchhle nádherných kytiček.

První - oranžovou lilii - jsem dostala od manžela. Bylo to ještě před oslavou, takže ve váze stačila úplně odkvést, aby ji pak plynule nahradila růžová lilie od taťky. Musím podotknout, že mi silná vůně lilií nikdy nevadila, ale tahle voněla opravdu intenzivně po celém domě. :-)




Tohle je ta růžová od taťky. Taky nádherná, že? :-)




A teď jsou na řadě růžičky. Od mamky...

 



...a od bráchy.




Všichni čtyři se vytáhli, takové krásné květiny! A ještě jeden květ byl úžasný. Ten na dortu. Nechávala jsem ho dělat opět u paní Matějkové (která nám dělala menší svatební dort), opět byl bezlepkový a opět nezbyl ani kousek. Výběr barev a dekorování jsem nechala naprosto na paní Matějkové a myslím, že se prostě trefila.





To je pro dnešek a vlastně i z mých narozenin vše. V průběhu oslavy jsem nefotila, takže nemám víc co ukázat.
Mějte se báječně!
Vaše Dý

6 komentářů:

  1. Dý, dostala jsi krásné kytičky k narozeninám, všechny. I ta dortová je povedená. A kousek dortíčku bych si dala hned ke kávičce.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dort byl výborný, Dášo. Ke kávičce by ti "bodnul" :-D
      Měj se krásně, pa.

      Vymazat
  2. Dý, mám to podobně. Tolik mi chybí denní světlo...
    Lilie jsou překrásné a růže(ačkoliv nejsem jejich fanynka) velmi zajímavé a krásně vybarvené.
    Tak snad si teď ve dnech volna užijeme více světla...
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nevím, jak u vás, Henrieto, ale u nás byl prodloužený víkend zatažený. Sluníčko nikde a po venku jedině s deštníkem. Ach jo...

      Vymazat
  3. Krásné lilie i růže. Já dostala před dvěma roky taky lilie k narozeninám, ale ony tak voněly, že jsem je musela přemístit do míst, kde to až tolik nevadilo. A byly tak krásné. Ale už jsem byla tady na blogu poučena, že stačí cosi ustřihnout u pestíků a vůně už taková není. Takže to mám poučení pro příště.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, Hanko. Je škoda lilie kvůli jejich vůni schovávat.
      Měj se krásně :-) Pa.

      Vymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥