28. listopadu 2017

Na Kateřinu do Třebechovic

Dobrý den všem!

V sobotu se nám po delší době chtělo na výlet a že bylo Kateřiny, vyrazili jsme do Třebechovic pod Orebem, kde měli Kateřinský jarmark.


Třebechovice pod Orebem jsou kousek od Hradce Králové, asi hoďku jízdy od nás. Jarmark na Masarykově náměstí byl avizovaný do dvou odpoledních hodin, ale po poledni, kdy jsme dorazili my, byly už některé stánky složené a někteří prodejci zboží pomalu uklízeli do aut. Musím říct, že některé z těch zbylých stánků mě rozzlobily. Oblečení, kabelky a další doplňky jako z asijských tržnic... To podle mě na jarmarky nebo trhy nepatří. Naštěstí se ale našly výjimky, které pro mě "zachránili situaci" a já si nadšeně prohlížela, co prodávají. Vykrajovátka nejrůznějších tvarů, adventní věnce a svícny, dřevěné vařečky, lžíce, naběračky, spousta druhů koření a samozřejmě nejrůznější andílci a keramika... Všude voněl svařák a občas zavoněl trdelník. Hrála příjemná hudba a vypadalo to, že každou chvíli začne sněžit. Nechala jsem se naladit na vánoční vlnu a ani mi nevadilo, jak mrznu. :-)












Třebechovice jsou známé především svými betlémy, ale za nimi jsme v sobotu nejeli. Ráda bych si prohlédla náměstí, ale budovy schované za stánky se prohlížejí špatně. Tak někdy příště.

Mějte krásné předadventní dny!
Vaše Dý

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥