6. června 2017

Drobná kvítka

Dobrý den všem!

Dnes vkládám některé starší fotky lomikamenů, které mi nikdy nic neříkaly, ale letos mě svými květy naprosto okouzlily. Přesné názvy jsem si nepoznamenala, takže jsem opět pátrala na internetu. Shodou okolností by oba mohly být lomikameny Arendsovi, neboli saxifraga Arendsii.

Červený ze zahrady... 



...a bílý z miniskalky před domem.



Miniskalka je jen řídce osázená, měla jsem v plánu do ní ještě něco přikoupit. Měla být převážně netřesková, ale teď padla jasná volba na lomikameny. Bohužel v zahradnictví měli kromě bílého jen další dva kultivary, a to Saxifraga "Peach Melba" s broskvovou barvou květů a žlutě kvetoucí lomikámen hrotnatý Saxifraga apiculata "Gregor Mendel".


Takhle by měly kvést.

zdroj: www.borderalpines.co.uk

zdroj: www.borderalpines.co.uk

Taková drobná kvítka a kolik nadělají radosti :-) Snad se jim bude dařit.
Vaše Dý

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥