24. října 2016

Pohodová sobota a Dobroty ze soboty 5

Dobrý den všem!

Sobota pro mě nezačala nic moc, protože jsem byla vzhůru už před šestou hodinou. Jindy mi to nevadí a klidně bez problémů vstanu, ale když večer před tím nemůžu usnout, těch pár hodin spánku mi prostě chybí. Ležela jsem do sedmi, abych nebudila manžela, a pak jsem se dala do úklidu kuchyně. A dostala jsem "vařící náladu". Takže...

Sladká snídaně pro manžela banánová omeleta. Ta nejjednodušší věc - banán rozmačkáme a smícháme s vajíčky. Na jeden banán dáme dvě vajíčka. Na internetu je to známý recept, nicméně já jsem se s ním seznámila až minulý týden.


Manžel s pracemi venku tentokrát pomoc nepotřeboval. Ve vjezdu už je zemina vybraná, spíš jen dorovnával hrboly, a dřevníku už chybí jen podlaha, kterou má připravenou, a lepenka na střeše. S tou mu bohužel nemám jak pomoci, protože jsem na tom hůř s výškami a nevylezu pomalu ani na třetí šprusli na žebříku.



Já jsem si doma zatím přesadila pár kytiček, které už jsem déle zanedbávala. Třeba v nevhodnou dobu, ale přece. Do substrátu jsem konečně dala rýmovník, který jsem si rozmnožila z rostlinky, co mám v práci. Mám v plánu na něj v případě potřeby naučit manžela. V životě jsem ho neviděla pít čaj, ale tentokrát to vypadá, že by mohl udělat výjimku. Znáte to, ta rýmička... :-D


K obědu jsem připravila tuhle jednoduchou a velmi dobrou sekanou. Mleté maso, špekáčky (protože je pracovní den :-) ), klobásy, cibule, česnek, sůl, majoránka a samozřejmě vajíčka. To vše pečené v terině, kterou jsem vyložila anglickou slaninou.


Po obědě kafíčko u rozpálených kamen...


...a večer jsme ještě vyrazili na nový film Bezva ženská na krku. Mohu ho všem vřele doporučit.

Sympatická Eliška (Petra Hřebíčková) je na plný úvazek milující manželkou charismatického a bohatého Pavla (Jiří Langmajer). Ovšem jen do té doby, než ji na prahu čtyřicítky milým a korektním způsobem požádá o rozvod. Když nový život, tak od základů! Eliška se rozhodne začít od nuly jako učitelka v malé středočeské vesničce. Rázovitý a hyperaktivní starosta (Miroslav Táborský) nastěhuje Elišku do jednoho domu s nerudným Božíčkem (Ondřej Vetchý), který díky svým vlastním neblahým zkušenostem s "ženskejma definitivně skončil". Jeho jízlivost a hulvátství může trumfnout snad jen jeho povolání - Božíček pracuje ve vesnici jako hrobník. Eliška má ovšem na chlapy také momentálně spadeno, takže si rozhodně nenechá nic líbit...


Ráno to nevypadalo, ale nakonec to byla naprosto pohodová sobota :-)

Vaše Dý

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥