16. dubna 2022

Něžné jaro

 Mišmaš fotek od nás ze zahrádky a z naší vesničky v jemných romantických tónech jara. 







Koniklece mi na zahrádce, nevím proč, nejdou. Drží se jen tenhle jediný. Dřív jsem se kolem něj bála pomalu i projít, abych mu neublížila, a on se mi, zřejmě za tu starost, odvděčil semenáčkem. Netroufám si ho přesadit, i když je mu už pár let, ale dává mi naději, že možná by se mi jednou i ten fialový, po kterém v zahradnictví pokaždé pokukuju, mohl jednou uchytit.






Sedmikráskové ostrůvky v trávníku bráním před sekačkou. Včelkám na med, pro mě na sirup a všem pro potěchu oka. Ale občas mi je manžel stejně přejede. No nedivím se mu. Takového kličkování...




Stromolezec od sousedů a můj parťák pro všechno. MiniMiky, zde v roli lamače větviček. Řekla bych, že něžně oceňuje krásu pupenů, ale podle výrazu si nejspíš plánuje, že tuhle ulomí až příště.






Mějte se fajn.
Motýlek Dý

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥