19. února 2020

Jasmín


...je u nás tolik nedoceněný. Kvete jako první, když na jaro ještě vůbec nemyslíte, ale sotva byste si ho všimli. Je zastrčený za smrčkem, že na něj ani není vidět, a aby se alespoň trochu ukázal, snaží se doplazit pod břízku.

Mám pro něj už vymyšlené důstojnější místečko, kde jistě zazáří - jako září jeho úžasná barvička - ale ono místečko ještě neexistuje... Mám totiž pro zahradu a pozemek vůbec na letošek opět hodně plánů. (Jestli tohle čte můj muž, jistě se mu právě orosilo čelo. :-D )





Mějte se fajn.
Motýlek Dý

6 komentářů:

  1. Vidíš, já si vždycky myslela, že jasmín je jen bílý...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tenhle jasmín taky neznala, než jsme přišli do domečku.

      Vymazat
  2. Je něžně krásný, nezaznamenala jsem ho nikde - bohužel. 😊
    Krásný den ti přeji.Z💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ho nedávno zahlédla na jedné zahradě, ale jinak ho taky nevídám. Divné. Vždyť je tak krásný.
      Krásný den i tobě, Zdeničko. :-)

      Vymazat
  3. Jasmín, která já znám kvete později a omamně voní.
    Tento musí být na zahradě příjemným jarním zkrášlením zahrady.
    Hezký den, Dý!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, opravdu zahradu umí zkrášlit, Haničko.
      Měj se hezky, pa.

      Vymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥