25. dubna 2020

Sedmikráskové jaro




...aneb dubnové střípky. Miluju sedmikrásky a rozhodla jsem se, že si letos na jaře jiné kytičky do květináčů pořizovat nebudu. Mám je úplně po celé terase a před domem u vstupu a kdybych měla truhlíky na oknech, byly by i tam.









Letos jsem si dala za cíl udělat zahradu co nejvíc pro hmyzáky. Už napevno jsme usadili nádrž na vodu, takže jsem palety pod ní začala vyplňovat vším možným. Líbí se mi domečky v obyčejných plechovkách od broskví, které jsem ještě zkusila zateplit, aby v nich broučci mohli zůstat i v zimě. :-) A věžička z březového kmínku by měla sloužit beruškám. Jsou na mšice mnohem lepší než nějaké postřiky, že. Pořídíte ji v Zelené domácnosti. V průběhu roku snad přibudou i další příbytky. Mám jich ještě pár vyhlídnutých, tak uvidíme. ;-)



Krásné jaro všem!
Motýlek Dý

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥