19. července 2018

Vysocké procházky




















Opravdu nádherný kraj. Kochala jsem se při každém našem toulání. Kéž bychom tam byli déle než jen na tři dny. Město má na webovkách moc pěkně připravené procházkové trasy pro příležitostné chodce i zkušené turisty. Naše nejdelší trasa měla jen 4,5 km, jsme žabaři, ale chtěla jsem toho všude hodně prohlédnout, takže bychom delší asi ani nestíhali.

Znáte město Vysoké nad Jizerou? Všude samá kopretina a lupina. A ty kytičky v zahradách! Kvůli mému řidičskému neumění bych tam bydlet nemohla, tam se asi bez auta neobejdete, ale jinak je to ráj na zemi. :-)

Mějte se fajn!
Vaše Dý

14 komentářů:

  1. Ale všechno jde, když se chce a člověk touží,jsem toho živým důkazem.
    Kouzelné fotky z nádherného kraje, jako děti jsme tam jezdily na prázdniny, takže maličko znám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Simi, jestli myslíš to moje řízení... Můj muž by ti potvrdil, že je to čím dál horší...

      Vymazat
  2. Dý, je tam opravdu nádherně, tvé fotky jsou toho důkazem. A ta louka plná kopretin, úžasné. Kochám se stále dokola a vím, že by se mi tam také líbilo, ale je to dost daleko.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, takhle nádherně rozkvetlou louku, která je opravdu plná květin, jsem viděla naposledy jako malá na Seči. Od té doby nikde nic, i ta sečská louka už není. :-( U Vysokého jsem si to opravdu užívala.
      Měj se krásně, pa.

      Vymazat
  3. Moc hezké fotky! Ve Vysokém nad Jizerou jsem byla jen asi 2x (a už je to dost roků zpátky) a to jen vlastně na skok. Vezla a jela pro manžela, kterému ve zdejší léčebně byla operována ruka. Takže přímo z města jsem toho moc neviděla. Ráda jsem se tedy potěšila Tvými fotkami.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj muž tam s rukou taky málem jel, ale naštěstí to nakonec nebylo potřeba a zatím je to stále v pořádku. Chirurgii jsme si tedy taky prohlíželi. :-)
      Měj se hezky, Hani, pa.

      Vymazat
  4. Krásné fotky, Dý! Myslím, že jsem tam jednou byla, chviličku, pracovně a je to dávno. Takže neznám a snad bude příležitost a poznám!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Helčo. :-) Třeba někomu bude připadat, že jsem to přechválila, ale mě se tam prostě strašně moc líbilo. :-)
      Krásné dny přeji, pa.

      Vymazat
  5. Dý moc děkuji za nádhernou procházku s Tebou a úžasné fotky.
    Krásný den ti přeji.Z❤

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné výhledy do kraje, šťastné krávy, rozkvetlé louky a ty chaloupky...radost pohledět. Krásný kraj jste navštívili, Dý.
    Hezký den
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  7. Krsáné fotky z procházky. Cítím z nich prima pohodu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥