30. dubna 2018

Sluníčko ze skalky

Dobrý den všem!

Dnes vám po dlouhé době ukážu něco z miniskalky před domem. Oproti minulému nahlédnutí už vypadá o něco více skalkověji. :-) Některé kytičky dostaly přes zimu zabrat, jiným se daří. Teď na jaře mě naprosto okouzlil jeden z lomikamenů, které jsem sázela minulý rok.






Ten druhý, broskvový, nakvétal postupně, takže to na první pohled nebylo nic moc. Chtělo to podívat se zblízka.



A ještě pár fotek z loňského léta. Tehdy jsem mohla obdivovat krásné květy netřesku. Vždycky mi připadaly takové mimozemské. :-)





Další netřesk s lehkou námrazou minulý rok na podzim.



Letos moje okouzlení lomikameny pokračuje, takže mám v plánu zase pár rostlinek pořídit. Bohužel jsem si s nákupem vzpomněla pozdě a všechny neobvyklé - tedy alespoň pro mě - kultivary jsou vyprodané, ale budu hledat dál. Snad se zadaří.

Mějte se krásně a užijte si Čarodky.
Vaše Dý

14 komentářů:

  1. Dý, nádherné fotky, kochám se. A ten lomikámen je úžasný, krásně kvete a má i krásnou barvičku.
    Přeji pohodový let a bacha, dnes fouká. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Dášenko. :-) Úplně na skalce zářil. Vážně krásná žlutá. Chtěla bych pořídit ještě jeden.
      U nás se vítr po dešťové přeháňce uklidnil, takže podmínky byly ideální. To byl výhled! :-D
      Měj hezký květen! Pa.

      Vymazat
  2. Dý, netřesky mám moc ráda, i mě připadají jejich květy jak z jiného světa :o)
    Skalku máš moc krásnou!
    Přej hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Helenko. :-) Ještě to chce přidat pár kamenů a kytiček.
      Měj se hezky, pa.

      Vymazat
  3. Krásne kvietky, niektoré som nepoznala...
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky některé neznala a pak jsem byla příjemně překvapená. :-)
      Hezký den přeji, pa.

      Vymazat
  4. Je to zvláštní, ale netřesky jsem se naučila mít ráda až s věkem. Pamatuju, že v dětství mi přišly fakt divné. Vůbec ale nevím proč.
    Krásné dny, ať vydrží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem byla malá, sousedi z ulice měli netřesky porostlý celý obrubník u plotu a kus země pod ním. Moc se mi to líbilo, chtěla jsem to mít taky. Teď můžu. :-)
      Měj krásný víkend. Pa.

      Vymazat
  5. Skalka je moc hezká, i já miluji lomikámen, mám jich několik a stále je rozmnožuji ;-). A netřesky jsou fakt zvláštní zázrak přírody, nejdříve jako malé zelené růžičky a pak ještě krásný květ do výšky....Mnoho skalničkářských úspěchů přeji. ZaZa

    OdpovědětVymazat
  6. Netřesky jsou vděčné květiny. také je mám na zahradě a i při minimální péči, skoro nepéči kvetou téměř každý rok ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evko, já se o skalku nestarám vůbec. Maximálně ji vypleji, a když jsou v létě ta neúnosná vedra, občas i zaliji. Jsou to tak vděčné kytičky. :-)

      Vymazat
  7. Dý to jsou nádherné fotky z nádherné skalky.
    Netřesk je můj favorit.Obdivuji pokaždé jejich květy.
    Krásné dny ti přeji,paa.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je úžasné, jaká je v přírodě rozmanitost. :-)
      Přeji hezký víkend! Pa.

      Vymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥