31. března 2018

Pár větviček do vázy...

...na jídelní stůl. Břízka, myrobalán a zlatý déšť. Teď vypadají stroze, ale mají své kouzlo. A až vykvetou, bude to zase něco jiného.








Mějte prima sváteční den.
Vaše Dý

14 komentářů:

  1. Jednoduché dekorace mají své kouzlo :-) přeji krásné Velikonoce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. :-)
      Děkuji za návštěvu a za komentář a dodatečně přeji veselé Velikonoce.

      Vymazat
  2. Dý, i já to mám tak ráda. Ty větvičky úžasně ladí s krajkou pod nimi!
    Přeji krásný sváteční den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta krajka je nádherná. Je z manželovy výbavy. :-D
      Krásný den, pa.

      Vymazat
  3. Kousek přírody doma na stole a jakou parádu to udělá. Dý, mně se to moc líbí.
    Krásný den, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Dý, vypadají krásně a až rozkvetou, to teprve bude. Jenom myrobalán slyším poprvé. :o)
    Přeji veselé Velikonoce. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správně je to slivoň myrobalán, neboli Prunus cerasifera (tedy doufám, že jsem to správně identifikovala). Já tomu říkám prostě vínový keř. :-D Ráda bych z něj měla strom, letos na tom hodlám zapracovat. Můžeš kouknout na příspěvek s mojí vánoční barborkou, je to to samé.
      Děkuji a dodatečně přeji také veselé Velikonoce. :-) Pa.

      Vymazat
  5. Dý i já jsem byla dopoledne na větvičkách.. Ráda pozoruji jak se větévky každičký den probouzejí..
    Nádherně jsi je nafotila.
    Krásné Velikonoce ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to krásné, jak se objevují poupátka a rozvíjejí lístky, že? Jsem zvědavá, jestli se zazelená i břízka. :-)
      Děkuji, Zdeničko. Měj se krásně! Pa.

      Vymazat
  6. Dý, krásné fotky! Taky mám ve váze břízu, zlatý déšť a větvičky z borůvek :) Přeji Ti krásný zbytek svátků, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To borůvčí jsem už na netu někde zahlédla a vypadá to moc krásně, mě by to nenapadlo. Musíš to mít kouzelné. :-)
      Přeji hezký zkrácený týden. :-) Pa.

      Vymazat
  7. Taky jsem dneska na procházce neodolala a pár větviček donesla domů.
    hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi udělala dobře, Stáňo!
      Měj se hezky, pa. :-)

      Vymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥