6. září 2017

Z konce srpna a naloženo na kávový likér

Dobrý den všem!

Srpen utekl jako voda a už je tu září. Prvního celý den jen a jen pršelo. Léto je ta tam a mám pocit, že babího se nedočkáme. Studená rána i večery a díky tomu mlhy po ránu na polích. Je to sice kouzelná podívaná, když do toho ještě vychází sluníčko, ale stejně jsem prostě smutná. I když jsem si díky našemu novému domovu podzim i zimu zamilovala. Jsem smutná nejen z toho, že končí léto, ale i z toho, že skončil srpen. Srpen je prostě můj měsíc. Všechno má větší kouzlo, všechno je nějak krásnější. Mám narozeniny, je pouť, kvetou vřesy a i na té zahradě je lepšeji :-) A ta obloha při srpnových západech slunce...



Pouť v Heřmanově Městci


Je to symbol konce prázdnin. Rozloučení nejen s nimi, ale i s létem. Letos jsem na ní vyvedla bráchu, protože by sám nešel. :-) Nákupní seznam se mi tam tentokrát splnit nepodařilo. Pouťové sladkosti i močáky jsem pořídila, ale! Burčák došel!!!





Kávový likér


Recept jsem našla na netu. Já kávové věci můžu (i když kávu tedy moc nepiji), takže jsem to chtěla zkusit. Kávová zrna se louhují v rumu s kořením. Když se povede, dám sem na blog recept.



To je pro dnešek vše. Mějte příjemné zářijové dny.
Vaše Dý

2 komentáře:

  1. Povedlo se ti krásně vyfotit pavučinu. A ten západ slunce...
    Tak hezké babí léto (snad bude)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Stáňo. Babí léto nakonec bylo, hurá :-)
      Měj se krásně. Pa.

      Vymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥