26. února 2017

Dobroty ze soboty 11

V sobotu se konalo nespočet masopustních průvodů. Musím ale přiznat, že jsem letos neměla tu správnou náladu a nikam se mi cestovat nechtělo. I když mě článek v Krásném venkově navnadil. Tyhle krásné masky jsem na vlastní oči ještě neviděla.


Ale jenom u čtení přece jen nezůstalo. Zajeli jsme se podívat do nedalekého Veselí. Podle plakátu, který hlásal veselou zábavu, hudbu, kolo štěstí a bohatou tombolu, jsem si představovala nějakou menší pouťovou zábavu, ale jednalo se prostě o průvod masek obcí. Skoro u každého domu proběhlo zastavení s tanečkem a malým občerstvením.


Asi po půl hodině už nebylo moc na co koukat, ale místní se samozřejmě bavili. No a já jsem se alespoň provětrala :-)

Když už je ten masopust, chtěla jsem nám připravit něco masopustního i doma. Na blogu jedné z vás jsem objevila recept na úžasné masopustní koblížky. Dávám dál.

Budete potřebovat:
  • 250 g polohrubé mouky
  • 250 g tvarohu ve vaničce
  • 2 vajíčka
  • 70 g mléka
  • asi panák rumu
  • kypřící prášek do pečiva
  • vanilkový cukr
  • špetka soli
Všechny ingredience smíchejte v těsto. Pomocí dvou lžic "tvořte" koblížky a vkládejte je do rozpáleného oleje. Osmažené dozlatova je nechte na ubrousku okapat a ještě zatepla je obalte v moučkovém cukru.


Jsou výborné a rychlé. A manžel je s nutellou dotáhl k dokonalosti :-)


A sladká tečka na konec - horká čokoláda s červeným vínem, marshmallow a svitkem skořice. Skvělá kombinace, víno tomu dodalo šmrnc.


Tak hezký masopust :-)
Vaše Dý


2 komentáře:

  1. Na koblížky se také chystám, ale už si to říkám tak 14 dní a ještě jsem se k tomu pořád nedostala... Ale určitě na ně jednou přijde, i když už nebude období masopustu, ale to vůbec nevadí. :-)
    Tobě se koblížky moc povedly, hned bych jeden ochutnala. Horkou čokoládu smíchanou s červeným vínem neznám, vůbec si nedokážu představit, jak to asi chutná, ale vidím, že vy jste si na tom náramně pochutnali, tak to musela být dobrota! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koblížky byly tak dobré a jednoduché, že je taky nezaškatulkuju jen jako masopustní :-) A ta čokoláda s vínem rozhodně stojí za vyzkoušení. Dala jsem vína asi jako velký panák a krásně to tu čokoládu zjemnilo.
      Děkuju za návštěvu i za komentář! :-)

      Vymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥