25. srpna 2020

Na procházce po Hradci Králové

 Dobrý den všem!

Původně to neměla být jen procházka, ale keramické trhy. Přesněji Nábřeží keramiky a skla, jak byla akce nazvaná. Bohužel když jsme asi o půl třetí na Tylovo nábřeží v Hradci Králové dorazili, zbývalo jen pár (a co si budeme povídat, vesměs nezajímavých) stánků. Někteří to "teprve" balili, jiní trpělivě čekali na konec dne. Nedivím se, návštěvníků bylo pomálu, ale kdo se přijel podívat odjinud, musel být zklamaný. Jako my. Nicméně jsem s prázdnou neodešla a mé úlovky se zamlouvaly i Mikešovi. A abychom hned nejeli zase domů, zašli jsme se z nábřeží podívat na náměstí, kde jsme zakotvili na zahrádce jedné restauračky. Nakonec to bylo moc krásné odpoledne.


Opět Labe. Ááách... :-)













Mějte se fajn!
Motýlek Dý


4 komentáře:

  1. Ahoj Dý, škoda, že se keramické trhy nepovedly. Mně už chybí ty berounské, Na jaře nebyly, teď v září taky nebudou, ach jo.
    Ale je fajn, že se výlet nakonec povedl :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je dobře, že trochu zklamání z trhů vylepšilo příjemné posezení.
    Hradec Králové je pěkné město.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Dý, díky za fotky. Já Hradec vlastně vůbec neznám a ani tak jsem netušila, jaký je fotogenický.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravim,byli jste v mem rodnem meste,takze jsem si fotky moc rada prohledla a pripomela.
    Uz tam skoro 50 let nebydlim,jen obcas zajedu na navstevu.
    Ta keramicka kyticka Vam vydrzi leta,preji hezky Vikend ! Z

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥