24. srpna 2016

Roznášení svatebních koláčků

Dobrý den všem!


Roznášení svatebních koláčků jsme si naplánovali na den mých narozenin, na které jsem tak úplně zapomněla. Když mi ráno na mobilu zapípala smska s přáním od kamaráda, byla jsem opravdu zaskočená. Nicméně povinnost byla v tomto případě příjemnější než myšlenky na slavení, protože to znamenalo odškrtnout si další věc na svatebním seznamu. Čekalo nás hodně ježdění - rodiny máme totiž padesát kilometrů od sebe - ale počasí na to bylo akorát a ani nehrozilo, že by se nám v autě něco rozteklo.


Košíčky byly čistě bílé a to mi dávalo možnosti, pokud jde o zdobení. Kombinovala jsem stužky s různými aplikacemi.


Motýlka jsem si nemohla odpustit :-)



Pro některé jsme si připravili takový výslužkový balíček.





Nakonec jsme se rozhodli obdarovat více známých, než jsme plánovali, a musela jsem dokupovat krabičky. Ty původní už jsem nesehnala, ale vůbec to nevadilo :-)



S některými kamarádkami jsem se dlouho neviděla a návštěva u nich se nám protáhla... Některé návštěvy jsme museli nechat až druhý den. Moje svědkyně mě navíc překvapila dárkem k narozeninám :-) Dostala jsem tuhle krásnou zajímavou orchidej :-)


Byla jsem hodně nervózní, že tuhle akci nezvládneme za jeden jen. A stalo se. Ale koláčky byly výborné, skvěle jsme si popovídali s přáteli a já mám ze všeho dobrý pocit :-)

Vaše Dý

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥