11. listopadu 2019

Makový kvítek


Moje brož se mi letos zdála už trošku okoukaná, takže jsem poprosila mamku o tenhle kvítek. Než dopila kafčo, byl hotový. Já, háčkem stále ještě nepolíbená, jsem jen zírala, jak jí to jde od ruky. :-) Návod najdete tady na Youtube.



Kdyby někdo nevěděl, vlčí máky se nosí kolem 11. listopadu k uctění válečných veteránů a památky padlých vojáků. V naší republice se to pomalu rozmáhá a podle mě je to jenom dobře. Třeba v Pardubicích byl za dobrovolnou částku makový kvítek k zakoupení v pokladně na zámku.

Také máte svůj?


"When you go Home, tell them of us and say,
For your Tommorow, we gave our Today."

John Maxwell Edmonds
Kohima Epitaph



Mějte se fajn!
Motýlek Dý


4 komentáře:

  1. Pěkný kvítek. U nás se dal taky koupit (tedy ne ten, co ti uháčkovala maminka, ale ten oficiální)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je velmi významný den a ty si ho pojala opravdu moc krásně!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mne není problém vzít háček do ruky. Ten kvítek máku vypadá dobře.
    Hned mne napadl důvod Tvého dnešního příspěvku :-).
    Měj se hezky, Dý!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Vůbec jsem neměla tušení o symbolu makového kvítku. Děkuji, že jsem se dozvěděla něco nového a poučného.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥