5. ledna 2022

Dobroty ze soboty 25: Kaštanový likér

 

Dostala jsem ochutnat tenhle čokoládový likér a byla jsem překvapená, jak příjemnou má chuť, takže jsem sedla k internetu a vyhledala si recept. Zjistila jsem, že to není vůbec nic nového, a jistě ho spousta z vás již vyzkoušela. I tak sem recept ale dávám, protože mi opravdu zachutnal a nad několika štamprlátky si pošmakovali i vánoční návštěvy. A třeba jste se s tímto svátečním likérem ještě nesetkali.

  • 3 tyčinky Ledových kaštanů
  • 4 čtverečky hořké čokolády
  • 250 ml 33% smetany
  • 1 Salko
  • 0,5 l rumu

Ledové kaštany a čokoládu rozpustíme ve smetaně a necháme pár minut povařit. Po vychladnutí vmícháme Salko, pak rum a je to. Plníme do lahví.

Zkoušela jsem dát i o jedny Kaštany navíc a jen čtvrt litru rumu. Méně alkoholu mi vyhovovalo, ale pro pány byla tahle verze o ničem. 😁



2 komentáře:

  1. Já patřím k těm, kteří ještě žádný vánoční likér nedělali, takže tohle možná za rok vyzkouším - mohl by to být fajn dárek pro kolegyně v práci

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě by mi likér chutnal !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥