19. března 2019

Jučino poprvé

Dobrý den všem,
dnes se chci prostě pochlubit... :-)

Takový pohled se mi naskýtal každý rok. Samá zelená, pouze v létě zkrášlená červenými kuličkami bezu. Nestěžuji si, je to úžasný pohled. Tenhle kousek zahrady je jeden z nejlepších. Ale prostě mi tam pořád něco scházelo.


Až v loni na podzim jsem to něco dostala. Poprvé za celou dobu, co jsme v domečku, konečně vykvetla juka.




Pro někoho normálka, pro mě skoro zázrak. Pořád jsem se chodila kochat těmi úžasnými zvonečky květů.



Po zimě bohužel nevypadá nic moc, ale utěšuji se tím, že je ještě brzy. Opravdu doufám, že se předvede v plné parádě i letos.

Mějte se fajn!
Vaše Dý

6 komentářů:

  1. Držím palce, ať juka zase letos vykvete.

    OdpovědětVymazat
  2. Dý, jukám to chvíli trvá, než začnou kvést, ale pak... víš sama, je to prostě nádhera!
    Držím palce, aby sis ji užila i letos.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím se přiznat, Helenko, že o jukách jsem si nepřečetla ani řádku, takže vůbec nevím. A na zahradě už byla, když jsme se nastěhovali, tak ani nevím, jak je stará. Každopádně to bylo milé překvapení.
      Děkuji ti. Měj prima dny, pa.

      Vymazat
  3. Neboj, vykvete Ti. Jak píše Helenka, ono jí to trvá, nežli do té své vykvetlé krásy jde.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ano. Vypadá teď úplně příšerně...
      Krásné dny, pa.

      Vymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥