26. července 2018

Vzpomínka na vřesy

Dobrý den všem!

Strašně těžce jsem to nesla. Trvalo mi, než jsem se na to místo mohla podívat a než jsem celé své selhání přijala. Ale bylo to tak a nedalo se nic dělat.

Uschly mi vřesy.


Během letošní zimy moji miláčci potřebovali vláhu a já jim ji nedala. Nezalila jsem je, když byly ve dne teploty nad nulou, protože jsem se bála, aby je v mokré půdě mráz v noci nespálil. Zabila jsem je. Nicméně jsem je nevytrhala a některá ta suchá torza ještě sem tam obrazila, ale vypadá to samozřejmě strašně, půjdou pryč. Plně obrostl jen jeden keřík, který začíná kvést. Dnes vkládám fotky mých úžasných vřesů z loňska, abych si připomněla, jak krásně s nimi na zahradě bylo.














6 komentářů:

  1. Nuž v živote to tak chodí, že niečo sa občas aj nepodarí. Treba to brať s nadhľadom. Prajem všetko dobré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem poučená, prostě se nebát a zalévat. Jsem bohatší o další zkušenost, ale chudší o krásně vzrostlé keříky...

      Vymazat
  2. Dý, máš krásné vřesy. Já měla jeden v květináči a přesto, že jsem ho v zimě párkrát zalila, také uschnul. Nebo možná vymrzl, nevím. Mně vřesy pěstovat nejdou. Ale na zimu si zase nějaký koupím. :o)
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V květináči mi přes zimu taky nikdy nevydrží, ale nevím proč. Stejně tak se mi nedaří přezimovat chryzantémy. Každý rok kupuji nové.
      Měj se hezky, pa.

      Vymazat
  3. Měla jsi je krásné a určitě ti zas nějaké pěkné vyrostou. Já si vřes koupila loni na podzim v květináči a bohužel mi uschnul.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se bude dařit i těm novým. Uvidíme, jestli mi to s nimi půjde.
      Krásné dny, pa.

      Vymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥