19. května 2017

Zahrádka v týdnu

Dobrý den všem!

Dnes vložím pár fotek ze zahrady z tohoto týdne. Já vím, už zase... Ale když ono je tam tak krásně :-)

Rhododendrony jsem v jednom z minulých příspěvků končila a dnes jimi začnu. Na rozdíl od minulého roku, letos kvetou všechny.



Skalkový rhododendron dost pomrzl. Má sice jen pár kvítků, ale stojí to za to.


Rhododendrony s azalkami nepatřily mezi mé oblíbené keře, ale změnila jsem názor. Ty barvy člověka prostě uchvátí.


Magnólii se postupně otevírají poupata. Nevypadalo to, ale nakonec jich má docela dost.




A jedna z žabek, která se nám nastěhovala do bazénu a museli jsme ji tedy přemístit do nádrže u hasičů. Měla jsem ji za skokana hnědého, ale internet mě opravil. Jedná se o skokana štíhlého. Není krásný? :-)



Skokánkem se s vámi loučím. Přeji všem krásný, i když zřejmě propršený víkend.
Vaše Dý

4 komentáře:

  1. Období rhododendronů a azalek. Období zářivých barev a obrovských květů. Zahrady ožily! Krásné Dý.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  2. Dý, nádherné fotky rozkvetlých keřů, hýřící různými barvami. Moc hezké.
    Přeji příjemný víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Máš nádhernou zahrádku nám magnolie pomrzla je jí škoda když kvetou azalky je to krása Měj se

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně ti to kvete.
    Taky máme jednu "žábu domácí" na chalupě (naše je ropucha a bydlí v šachtičce s uzávěrem vody - ničemu tam nepřekáží, takže ji tam necháváme)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat

Děkuji za čas, který jste mému blogu věnovali. ♥